Ноокат шаарынын мэриясынын алдындагы муниципалдык мпенчик департаменти кадрлардын ички резервин түзүү үчүн ачык конкурс жарыялайт!
Улук административдик муниципалдык кызмат орундары үчүн ченемдик укуктук актылардын тизмеси:
- Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
- Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө»;
- Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө»;
- Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө»;
- Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө»;
- Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.
- КР Электрондук башкаруу жөнүндөгү мыйзамы
1) кесиптик билимдин деңгээли:
- тийиштүү багыттагы жогорку билим (Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Финансылык экономикалык, Айыл чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Энергетика тармактарында)
2) иш стажы жана тажрыйбасы:
- жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;
- Кесиптик компетенциялары:
- төмөнкүлөрдү билүү:
Президент Кыргызской Республики жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:
Кыргыз Республикасынын Конституциялык Мыйзамы «Кыргыз Республикасынын Министирлер Кабинети жөнүндө»;
Кыргыз Республикасынын “Бюджеттик кодексин”;
Кыргыз Республикасынын “Салык Кодекси”;
кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;
- билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
аналитикалык документтерди даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
- көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү. • билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
аналитикалык документтерди даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
иштин бардык чөйрөлөрүн санариптештирүү боюнча иштөө;
Е-кызмат, “Санарип аймак”, ЭДБ (электрондук документ башкаруу);
калктын инфраструктураларынын социалдык объекттердин электрондук маалыматтар базасын түзүү;
- көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү
Кенже административдик муниципалдык кызмат орундары үчүн жалпы ченемдик укуктук актылар:
- Кыргыз Республикасынын Конституциясын;
- Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жонундо” Мыйзамын;
тийиштүү тармактагы мыйзамдар
1) кесиптик билимдин деңгээли:
- тийиштүү багыттагы жогорку билим же орто кесиптик (Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Финансылык экономикалык, Айыл чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Энергетика тармактарында)
2) иш стажы жана тажрыйбасы:
иш стажысына талап коюлбайт;
- билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
аналитикалык документтерди даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
айыл аймагында иштин бардык чөйрөлөрүн санариптештирүү боюнча иштөө;
Е-кызмат, “Санарип аймак”, ЭДБ (электрондук документ башкаруу);
калктын инфраструктураларынын социалдык объекттердин электрондук маалыматтар базасын түзүү;
- көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү
Ноокат шаар мэриясынын алдындагы муниципалдык менчик департаментинин кадрлардын ички резервине кирүүгө конкурска катышуу үчүн керектелүүчү иш-кагаздар:
- Арыз
- Паспортунун көчүрмөсү;
- Дипломунун көчүрмөсү; (нотариалдык күбөлөндүрүлгөн)
- Резюме
- Сүрөт (3х4)
- Кадрларды эсепке алуу баракчасы;
- Эмгек китепчеси (акыркы иштеген жеринен же нотариалдык күбөлөндүрүлгөн)
Документтер төмөнкү дарек боюнча кабыл алынат: Ноокат шаары, Лутфиллаев көчөсү №5, Ноокат шаарынын мэриясы мекемесинин 3-кабаты. Тел: 0227144014